مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح مقابله با هجوم ملخ ها در شهر کهریزک

 در راستای مقابله با هجوم ملخ ها، طرح  سمپاشی و سایر اقدامات مورد نیاز برای امحای این حشرات از سوی شهرداری در شهر کهریزک اجرا شد.

انعکاس ری – سید مجتبی هاشمی سرپرست شهرداری کهریزک؛ با اعلام این خبر گفت: باتوجه به هجوم ملخ های مهاجم به مزارع، معابر شهری و بوستان ها تمهیدات لازم برای مقابله و ازبین بردن این حشرات در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان کشاورزی، یکی از دلایل جذب ملخ ها روشنایی است از این رو از امشب تمامی چراغ های بوستان ها و نقاط غیر ضروری شهر  خاموش می شود تا با ایجاد این شرایط میزان جذب ملخ ها کاهش یابد.

هاشمی در تکمیل این خبر اظهار داشت: پس از اجرای تدابیر فیزیکی استفاده از آفت کش های کم ضرر و کشنده ملخ ها در بوستان ها و فضاهای سبز شهری استفاده می شود.

سرپرست شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد: ملخ ها برای انسان ها ضرر ندارند اما از شهروندان تقاضا می شود تا رفع کامل این آفت نکات بهداشتی و توصیه های کارشناسان را رعایت کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه