مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۵۰تخت بیمارستانی به مراکز درمانی شهرری اضافه می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با تکمیل بخش جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر ۵۰ تخت درمانی به شهرری اضافه می‌شود.

حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت بخش جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر و تجلیل از مدافعان سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از درگیری کشور با بیماری کرونا در شهرستان ری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های سلامت از نظر زیر ساخت مناسب و تأمین تجهیزات مورد نیاز بیماری کرونا و اعطای کارانه به تلاشگران عرصه سلامت صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش مستمر در این حوزه منجر به تجهیز دو بیمارستان فیروز آبادی و هفتم تیر شد، افزود: پروژه‌های جدید این بیمارستان‌ها که سال‌ها معطل مانده بود تعیین تکلیف شد و بخش‌هایی از پروژه‌ها برای ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونا آغاز به کار کرد.

فرماندار ری در ادامه گفت: بیمارستان هفتم تیر جزو بیمارستان‌هایی است که تصادفی‌های شهر تهران به آن مراجعه می‌کنند، ادامه داد: این بیمارستان که از بیمارستان‌های قدیمی شهر تهران است پروژه‌ای برای افزایش ظرفیت 50تخت در اورژانس کلید خورده که امیدواریم تا دهه فجر آماده بهره‌برداری شود‌.

توکلی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم اما اتقاقات خوبی در حوزه سلامت رخ داده و این نشان از همراهی و همدلی مردم و مسؤولان دارد.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما تأمین فضای مورد نیاز برای سلامت مردم از جمله امکانات بیمارستانی و لوازم و تجهیزات است، اضافه کرد: امروز با تلاش تمامی جهادگران کمبودی در مسایل مربوط به پیشگیری و مقابله با کرونا نداریم و تلاش می‌کنیم تا سرانه بهداشت و درمان را در شهرری بالا بریم.

بهره برداری از بخش جدید ۳۲۰تختخوابی تا ۳سال آینده

محمد امین زارع رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه سه پروژه در این بیمارستان در حال ساخت است، گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی که از سال گذشته ساخت آن شروع شده و تا ۳سال آینده به بهره برداری می‌رسد و کلینیک ویژه نیز در حال تکمیل است که تا ۴ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت بخش جدید بیمارستان از سال ۹۴ شروع شده و در سال ۹۶ متوقف شده بود، تصریح کرد: هم اکنون روند ساخت این بخش آغاز شده که طبقه همکف آن اورژانس و سوئیت رادیولوژی، طبقه دوم دارای ۵ اتاق عمل و طبقه سوم نیز مجهز به ۲۳ تخت آی‌سی‌یو خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود تا ۸ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر، فرماندار و مسؤولان شهرستان ری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر که اقداماتشان در حوزه سلامت و خط مقدم مبارزه با کرونا تداعی کننده دوران دفاع مقدس است، با اهدای شاخه گل تقدیر و تشکر کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.