مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی در باقرشهر و کهریزک توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر گفت: پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی شامل انواع مواد غذایی و ضدعفونی کننده توسط سپاه این ناحیه و با مساعدت و کمک آستان قدس رضوی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در این شهر توزیع شد.

سرهنگ اصغر آرزومندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار بسته معیشتی و یکهزار بسته بهداشتی در سه بخش کهریزک – باقر شهر، قلعه نو، فیروزآباد و روستاها حسن آباد و روستاهای این بخش توزیع شد.
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر اقدامات موثر و گسترده‌ای را در راستای حمایت و کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس انجام داد.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر خاطر نشان کرد: شناسایی خانواده‌هایی که نیاز به دریافت بسته‌های معیشتی و بهداشتی داشتند با حفظ کرامت و شخصیت آنها در این بخش انجام شد.
وی ادامه داد: ویروس کرونا، اتحاد و همبستگی ملت ایران را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت و نشان داد که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط هم کنار هم بوده و یاری می‌رسانند.
ارزومندی گفت: در حسن آباد فشافویه ۳۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بین خانواده های نیازمند  توزیع شد.
باقرشهر با مساحت ۵۵ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزارنفر در ۱۳ کیلومتری جنوب شهرستان ری قرار دارد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۳۵۹ رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.