مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی در باقرشهر و کهریزک توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر گفت: پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی شامل انواع مواد غذایی و ضدعفونی کننده توسط سپاه این ناحیه و با مساعدت و کمک آستان قدس رضوی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در این شهر توزیع شد.

سرهنگ اصغر آرزومندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار بسته معیشتی و یکهزار بسته بهداشتی در سه بخش کهریزک – باقر شهر، قلعه نو، فیروزآباد و روستاها حسن آباد و روستاهای این بخش توزیع شد.
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر اقدامات موثر و گسترده‌ای را در راستای حمایت و کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس انجام داد.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر خاطر نشان کرد: شناسایی خانواده‌هایی که نیاز به دریافت بسته‌های معیشتی و بهداشتی داشتند با حفظ کرامت و شخصیت آنها در این بخش انجام شد.
وی ادامه داد: ویروس کرونا، اتحاد و همبستگی ملت ایران را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت و نشان داد که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط هم کنار هم بوده و یاری می‌رسانند.
ارزومندی گفت: در حسن آباد فشافویه ۳۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بین خانواده های نیازمند  توزیع شد.
باقرشهر با مساحت ۵۵ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزارنفر در ۱۳ کیلومتری جنوب شهرستان ری قرار دارد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۳۵۹ رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه