مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد از ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی در شهرستان ری تجلیل می شود

در کارگروه اجتماعی و فرهنگی و بنا به پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری مصوب شد تا از تمام ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی توسط رئیس دستگاه قدردانی شود.

“کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ری به ریاست حسین توکلی فرماندار ویژه این شهرستان و تمام اعضاء در محل فرمانداری ری برگزارشد.
توکلی در ابتدای این جلسه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر از دلاورمردان دوران دفاع مقدس و شهید محمد جهان آرا بعنوان اسطوره های دوران پس از پیروزی انقلاب یاد کرد و این موفقیت را حاصل روحیه ی ایثار و فداکاری ملت ایران برشمرد.
در این جلسه حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز با تبریک سالروز فتح خرمشهر بدست رزمندگان اسلام ،از آن بعنوان توفیق الهی یاد کرد و با ارائه پیشنهادی را مبنی بر تجلیل ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی مطرح کرد که این پیشنهاد توسط اعضاء پذیرفته و مصوب شد تا بارعایت نکات بهداشتی حاکم بر فضای عمومی جامعه از ایثارگران شاغل با اهداء لوح سپاس قدردانی شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه