مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتحادیه‌های صنفی برای کنترل قیمت ها باید فعالانه‌تر عمل کنند

– مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه کاهش و کنترل قیمت ها مستلزم همکاری همه جانبه در بخشهای تولید، توزیع و فروشندگان اقلام مورد نیاز مردم است، تاکید کرد: اتحادیه های صنفی و اصناف به عنوان نمایندگان مردم برای کنترل قیمت ها باید فعالانه تر عمل کنند.

احمدجعفری نسب روز چهارشنبه در دیدار با رییس و اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان ری اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی آماده همکاری با نهادهای نظارتی و مردمی بخصوص انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای برخورد با احتکار و گرانفروشی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه گشت های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف بیش از گذشته بازار را زیر نظر دارد ولی با این حال سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید فعلانه تر وارد صحنه شود.

در ادامه این دیدار رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان ری نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد برخی از  آسیب های جدی موجود در سیستم بازار را بیان کرد.

علی کیهانیان اظهار داشت متاسفانه تعارف و تساهل در انجام وظایف نهاد نظارتی در سطح شهرستان، اتکا به روشهای و دستورالعمل های غیر بومی مختص تهران و همچنین عدم ایجاد فرآیند استاندارد نظارتی و کنترلی در شهرستان ری به عنوان قطب انبارداری کشور موجب برخی مشکلات اساسی در جنوب تهران شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات تولیدی و خدماتی و همچنین عدم ساماندهی مشاغل فاقد جواز و بی توجهی برخی اتحادیه ها به خود کنترلی زیر مجموعه های خود  در شهرستان ری از جمله آسیبهای موجود به بازار و در نتیجه به معیشت مردم است.

جلسه دیدار احمدجعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با علی کیهانیان رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان ری امروز سه شنبه با حضور اعضای هیت رییسه این انجمن و مسئولان اداره تعزیرات حکومتی استان تهران در تعزیرات برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه