مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هشت هزار تست کرونا در شهرستان ری انجام شده‌است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون هشت هزار تست بیماری کرونا در این شهرستان انجام شده که یک اقدام کم نظیر و موفق بوده است.

علیرضا صدرایی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و امور خانواده شهرستان ری اظهار داشت: چهار مرکز منتخب خدمات جامع سلامت در راستای تسهیل دسترسی مردم شهرستان ری به خدمات پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در نظرگرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه تیم هایی جهت بررسی اولیه در فرودگاه امام خمینی (ره) زندان ها آسایشگاه سالمندان حضور دارند، ادامه داد: افرادی که مشکوک به بیماری هستند غربالگری و نمونه گیری به طور رایگان انجام شده و پس از بررسی‌های اولیه فرد مشکوک در صورت نیاز به مراکز بیمارستانی منتقل می شود.
این مسئول تصریح کرد: همزمان با آغاز فعالیت برخی مشاغل در طرح فاصله گذاری اجتماعی  باهمکاری دستگاه های ذیربط به فعالیت صنوف آرایشگاه ها نظارت کامل داریم ودر صورت رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ تذکر، اخطار ، پلمب و ارجاع به مراجع قضایی از جمله برخورد با متخلفان خواهد بود.
رییس شبکه بهداشت خاطرنشان کرد: وضعیت آسایشگاه سالمندان کهریزک در حال کنترل است همچنین معتادان متجاهر سطح شهرستان ری  پس از جمع آوری ونمونه گیری افرادی که تست آنها مثبت بوده قرنطینه خواهند شد و خوشبختانه تلفات جانی گزارش نشده است.
صدرایی در پایان با اشاره وضعیت نیترات آب آشامیدنی شهرستان ری در ۱۹ روستای شهرستان بالاتر از حد استاندارد است، گفت: همزمان با بارش ها و گردش آب در سطح شهرستان از نظر نیترات مشکل خاصی نداریم اما در برخی روستاها میزان نیترات بیش ازحد استاندارد است که با همکاری اداره آب وفاضلاب شهرستان ری به دنبال کاهش نیترات ورساندن به میزان استاندارد هستیم.
جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و امور خانواده شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی و رییس شبکه بهداشت درفرمانداری ری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه