مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آزاد سازي 82 هزار مترمربع از اراضي کشاورزي کهريزک

بخشدار کهريزک از آزاد سازي 82 هزار مترمربع از اراضي کشاورزي بخش کهريزک شهرستان ري خبر داد.

[Elite_video_player id="30"]

امين بابايي گفت: در اجراي قانون حفظ کاربري اراضي زراعي و باغ ها و برخورد با متخلفان و زمين خواراني که با سوء استفاده از زمين هاي کشاورزي بخش کهريزک اقدام به ساخت و سازهاي غيرمجاز، ديوارکشي، ساخت بنا، باغ و ويلا کرده بودند، امروز با حضور نمايندگان قضايي و جهاد کشاورزي 66 مورد ساخت و ساز غيرمجاز قلمع و قمع و 8 و 2 دهم هکتار از اراضي کشاورزي آزاد سازي شد.

وي تصريح کرد: اميد است اين برخورد قاطع براي افرادي که قصد دارند اراضي کشاورزي را تغيير کاربري دهند عبرتي باشد و در راستاي تحقق شعار سال مبني بر جهش توليد، عرصه ارزشمند زمين هاي کشاورزي براي توليد در مدار قرار بگيرد.

رئيس اداره جهاد کشاورزي شهرستان ري نيز گفت: قبلا به افراد متخلف اخطار داده شده بود که تمکين نکرده و اقدام به ساخت و ساز غيرمجاز کرده بودند که امروز همه اين ساخت و سازها تخريب شد.

محمد عباسي افزود: متخلفان مکلفند که نخاله ها را از زمين هاي کشاورزي خارج  و خسارت و هزينه هايي را که به دولت وارد کرده اند، جبران کنند.

وي تاکيد کرد: مرجع اصلي براي تغيير اراضي کشاورزي جهاد کشاورزي است و افرادي که اقدام به خريد مي کنند حتما بايد از دايره حقوقي اراضي جهاد کشاورزي استعلام کنند.

عباسي تصريح کرد: شهرداري نبايد بدون استعلام جهاد کشاورزي اقدام به صدور مجوز کند زيرا اين امر خلاف قوانين است و از طريق مراجع قضايي پيگيري خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.