مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف۶۰ تُن گوشت منجمد در ری/ ۲۰ تُن لوبیا گرانفروشی شده است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری از کشف۶۰ تُن گوشت منجمد در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ تُن لوبیا در یکی از واحدهای عرضه حبوبات گرانفروشی شده است.

موسی احمدی ، از بازدیدهای مدون و برنامه ریزی شده از انبارهای شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: طی این بازدیدها ۶۰ تن گوشت گوساله منجمد اخفا شده، ۹۹ هزار کیلو نخود خارجی کشف شده است.

احمدی افزود: بازرسین ضمن تشکیل برگه گزارش بازرسی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، برای گوشت‌های اخفا شده و ۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال پرونده جهت تکمیل مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری بیان داشت: بازرسان اداره صمت در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه انبارها در سطح شهرستان ری در یکی از بازدیدها مقدار ۲۰ تن لوبیا در بسته بندی ۹۰۰ گرمی که بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌شد را کشف کردند.

وی در ادامه عنوان داشت: پس از بررسی به عمل آمده و رؤیت مدارک، فاکتورهای فروش، تخلف گرانفروشی برای عرضه کنندگان محصول محرز که پس از تشکیل برگه گزارش بازرسی به ارزش ۳۹۰ میلیون ریال، پرونده جهت تکمیل مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه