مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حدود ۸۰۰ تن حبوبات احتکارشده در انبارهای ری کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از اخفاء و امتناع از عرضه ۷۸۹ تن انواع حبوبات به ارزش ۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در انبارهای شهرستان ری در طرح نظارتی بازدید از انبارها خبر داد.

موسی احمدی با اعلام خبر کشف مقادیر زیادی حبوبات در شهرستان ری اظهار داشت: امروز در راستای بازرسی از انبارهای نگهداری موادغذایی در سطح شهرستان ری انباری 769 تن نخود خارجی به ارزش 69 میلیارد و 210 میلیون ریال کشف و شناسایی شد.

وی سپس بیان کرد: همچنین بازرسان در طرح ویژه نظارتی موفق به کشف 20 تن لوبیا بسته‌بندی شدند که بیش از قیمت مصوب عرضه می‌شد، لذا پس از احراز تخلف گران‌فروشی برای این واحد جریمه‌ای به ارزش حدودی 390 میلیون ریال تکمیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک می‌کنند که در این راستا موجودی انبارها را رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.