مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حکم بخشدار کهریزک صادر شد

دکتر امین بابایی با حکم رسمی استاندار تهران به عنوان بخشدار کهریزک منصوب شد

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نشست استاندار تهران با مدیران روابط عمومی استان تهران برگزار شد؛ در این جلسه به مهم ترین دغدغه های این حوزه با محوریت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها پرداخته شد.

امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک نیز در این جلسه با اشاره به ضروریت‌های حوزه روابط عمومی بر لزوم توجه به ابعاد مختلف و ماهیت این حوزه تاکید کرد.

در ادامه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به سبب اقدامات اثرگذار در استان تهران از حکم بخشداری امین بابایی خبر داد و گفت: به سبب توانایی‌های و لیاقت آقای بابایی ایشان در پست بخشدار کهریزک به ارائه خدمات می‌پردازند و به دلیل اشراف بر موضوعات کهریزک امید است اقدامات موثری را در این بخش پیگیری کنند.

در حکم استاندار تهران خطاب به امین بابایی آمده است:

جناب آقای امین بابایی

سلام علیکم

در اجرای ماده 3 مصوبه شماره 578606 مورخ 1/4/ 1395 شورای عالی اداری و تفویض اختیار شماره 142024 مورخ 6/12/1392 وزیر محترم کشور، به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، جنابعالی به سمت بخشدار کهریزک منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه