مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: ضرورت مشارکت تمامی نهادها و دستگاه ها در جمع آوری ونگهداری معتادین متجاهر

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بمنظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و‌ همچنین حفظ سلامت شهروندان، با رعایت پروتکل های بهداشتی ۴۰۰ معتاد متجاهر از نقاط مختلف شهرستان ری جمع آوری شدند و در این راستا ضرورت دارد تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان در جمع آوری و نگهداری معتادین مشارکت و همکاری کنند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در جهت حفظ سلامت شهروندان ری و بخش های تابعه، جمع آوری معتادین متجاهر در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.
معاون استاندار تهران افزود: مبارزه با مواد مخدر و معضلات آن نیازمند مشارکت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی است تا با استفاده از تمام ظرفیت ها بتوان با معضلات مواد مخدر مقابله کرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران تابعه شهرستان ری بایستی در راستای حفظ سلامت عمومی نسبت به شناسایی نقاط تجمع معتادین متجاهر اقدام و به مراجع ذیربط اعلام نمایند.
توکلی کجانی افزود: بمنظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی ۴۰۰ معتاد متجاهر از نقاط مختلف شهرستان ری جمع آوری شدند و در این راستا ضرورت دارد تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان در جمع آوری و نگهداری معتادین مشارکت و همکاری کنند.
وی بیان داشت: تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری برای هفته مبارزه با مواد مخدر بصورت هدفمند و خلاقانه برنامه ریزی کنند و مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را اجرا کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه