مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
شهردار باقرشهر

شهردار باقرشهر: برخورد قاطع با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در حریم باقرشهر

سعید استادفرج شهردار باقرشهر با تاکید بر برخورد قاطع و مقتدرانه با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز ، یکی از مهترین مشکلات را وجود اراضی کشاورزی در حریم باقرشهر دانست .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ سعید استادفرج شهردار باقرشهر با تاکید بر برخورد قاطع و مقتدرانه با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز ، یکی از مهترین مشکلات را وجود اراضی کشاورزی در حریم باقرشهر دانست .

وی در ادامه گفت : دسترسی آسان و نزدیکی به شهرری و تهران، آب و هوای مناسب و ارزش افزوده بالای اراضی کشاورزی ، موجبات حضور سودجویان را فراهم ساخته است ، این در حالی است که گسترش قهوه خانه های غیر قانونی و تردد سهل و آسان موید این موضوع است که اگر همه متولیان با جدیت و قاطعیت به میدان نیایند این پدیده شوم همچنان گسترش خواهد یافت .

استادفرج ادامه داد : پس از اولین جلسه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در فرمانداری شهرستان ری ، طی بازدیدی با حضور ریاست جهادکشاورزی شهرستان ری و اینجانب از محدوده حریم باقرشهر و شناسایی بیش از ده ها مورد تخلف در تغییر کاربری زمینهای کشاورزی مشاهده شد .

وی در ادامه افزود : در بدو امر جهادکشاورزی شهرستان ری با همکاری شهرداری باقرشهر نسبت به صدور اخطاریه به کلیه مالکین و متصرفین غیرمجاز اقدام نموده و با پشتوانه قانونی و با وجود اراده کافی و هماهنگی های لازم با بخشدار کهریزک ، مراجع قضایی ، فرمانداری ری ، جهادکشاورزی شهرستان ری و سرکلانتری نهم اعمال قانون انجام می گردد تا اراضی کشاورزی به وضع سابق خود اعاده گردد .

وی در پایان به متخلفین هشدار داد ؛ شهرداری باقرشهر در راستای صیانت از حقوق شهروندان و رعایت قوانین و مقررات شهری و شهرسازی با هرگونه اقدامات سودجویانه برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی در حریم شهر با قاطعیت برخورد قانونی خواهد نمود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه