مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تلاش برای تکمیل زیرگذر تقاطع آزادگان- نجفی رستگار تا عید سعید فطر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار تا عید سعید فطر خبر داد.

مهندس صفا صبوری دیلمی که در جریان بازدید میدانی از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: بهره برداری از زیرگذر تقاطع آزادگان- شهید نجفی رستگار علاوه بر اینکه تردد خودروها در مسیر غرب به شرق تقاطع را به طور کامل با طرح مصوب پروژه منطبق می سازد، شرایط انحراف ترافیک و تکمیل سایر بخش های تقاطع از جمله مسیر دسترسی جنوب به غرب را فراهم خواهد ساخت.
وی همچنین با بیان آنکه پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار از مرز ۹۰ درصد فراتر رفته است، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ثامن در انتهای مسیر این پروژه بزرگراهی خبر داد و گفت: پل های موجود در مسیر شرق به جنوب این تقاطع که تاکنون به دلیل وجود معارضات درشت دانه ملکی اجرا نشده بودند به سرعت در حال تکمیل می باشند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه این بازدید میدانی که با حضور مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و دست اندرکاران اجرایی برگزار شد، به کارگاه پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر) رفت تا آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم این پروژه راهگشای عمرانی را بررسی کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.