مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برخورد به موقع، مهمترین راهکار مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز است

دادستان شهرستان ری با بیان اینکه بهترین راهکار برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد به موقع با متخلفان است، گفت: روند بررسی پرونده‌های ساخت و ساز غیرمجاز باید سرعت گیرد.

غلامرضا نوفرستی روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری، اظهار داشت: رسیدگی به پرونده های ساخت و سازهای غیرمجاز در دادگستری شهرستان  که از گذشته به جا مانده،  نیازمند چابک سازی است.

وی با تاکید براینکه عدالت در رسیدگی پرونده های ساخت و ساز غیرمجاز باید توسط ضابطان جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی، شهرداری ها و بخشداری ها رعایت شود، عنوان کرد: تمامی پرونده های وارده به دستگاه قضایی شهرستان ری در این خصوص باید با رعایت کامل عدالت و قانون رسیدگی شود.

نوفرستی ابراز کرد: اصلی ترین و بهترین روش برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام به موقع دستگاه های متولی است، برخورد با متخلفان باید با رعایت کامل عدالت و بدون هیچ گونه تفاوت گذاری انجام شود.

وی با بیان بیان اینکه بر اساس قانون ۸۰ درصد درآمد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز باید به حساب دستگاه های متولی واریز شود، افزود: درآمد حاصله از برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید برای تهیه امکانات و نیروی انسانی برخورد کننده با متخلفان هزینه شود.

نوفرستی یادآور شد: هدف اصلی از برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز حمایت از صنعت کشاورزی و جلوگیری از تخریب اراضی مرغوب کشاورزی و حمایت غذایی از جامعه است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.