مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرداخت کمک بلاعوض به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از کرونا در کهریزک

رییس کمیته امداد بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به مشاغل آسیب دیده از کرونا در بخش کهریزک به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

یدالله صفری اظهار داشت: کمیته امداد بخش کهریزک شهرستان ری به ۴۸۰ خانوار تحت پوشش این تسهیلات بلاعوض را پرداخت کرده است که همچنان شناسایی وحمایت  این خانواده ها ادامه دارد.
این مسئول افزود:  این تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک شهرستان ری بلاعوض است و برای حمایت از خانواده هایی که در این شرایط سخت توان تامین کالاهای اساسی خود را ندارند پرداخت شده است
وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون است خاطرنشان کرد: تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به ازای تعداد خانوار از یک میلیون پانصد هزار ریال  تا پنج میلیون ریال است که پس از شناسایی توسط کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این تسهیلات  پرداخت شده است.
صفری اضافه کرد: این تسهیلات در قالب مشاغل آسیب دیده از کرونا شامل تاکسیرانی دستفروش ها و افرادی که دارای شغل ثابت نیستند پرداخت شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
این مسئول عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا شرایط معیشتی اقشار کم درآمد وآسیب پذیر را با چالش جدی مواجه کرده که این شرایط باعث شد نهادهای حمایتی  ازجمله کمیته امداد امام خمینی(ره)  به یاری یکدیگر تسهیلات حمایتی را برای خانواده های کم درآمد تدارک ببینند.
صفری درپایان خاطرنشان کرد: حمایت از نیازمندان مهمترین هدف این نهاد بوده و با شیوع ویروس کرونا در کشور، وظیفه رسیدگی و حمایت از این قشر مضاعف شده است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.