مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عملیات اجرایی احداث هنرستان فنی در قیامدشت آغاز شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: هنرستان فنی قیامدشت با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال که در مرحله اولیه ۵۰ میلیارد ریال آن توسط خیر مدرسه‌ساز تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بهروز نصیری در آیین آغاز عملیات اجرایی این هنرستان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری قیامداشت و خیر مدرسه‌ساز، ساخت این هنرستان یکهزار و ۱۰۰ نفری تا مهرماه سال آینده به پایان می‌رسد.

وی به بهره برداری از این هنرستان و مدرسه نوساز دیگر تا چند ماه آینده در قیامدشت اشاره کرد و افزود: قیامدشت در راستای کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های درس و رسیدن به استاندارهای قابل قبول به احداث ۶ مدرسه دیگر نیاز دارد تا مشکلات در این حوزه رفع شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به عدم تناسب تعداد مدارس با جمعیت دانش‌آموزان در قیامدشت عنوان کرد: کمبود سرانه فضای آموزشی در این شهر علاوه بر دوشیفته کردن تمامی مدارس، بعضاً تراکم بیش از ۴۰ نفری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس را موجب شده و به میزان کیفیت و کمیت آموزش در قیامدشت لطمه واردآورده است.

حسین ترکاشوندشهردار قیامدشت نیز گفت: این هنرستان در زمین تأمین شده توسط شهرداری به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع و بازیربنایی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع احداث می شود.

هنرستان فنی قیامدشت با حضور امام‌جمعه، شهردار، جمعی از مسئولان محلی، بخشدار خاوران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری کلنگ زنی شد.

قیامدشت در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است.
شهر قیامدشت پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.