مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عملیات اجرایی احداث هنرستان فنی در قیامدشت آغاز شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: هنرستان فنی قیامدشت با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال که در مرحله اولیه ۵۰ میلیارد ریال آن توسط خیر مدرسه‌ساز تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بهروز نصیری در آیین آغاز عملیات اجرایی این هنرستان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری قیامداشت و خیر مدرسه‌ساز، ساخت این هنرستان یکهزار و ۱۰۰ نفری تا مهرماه سال آینده به پایان می‌رسد.

وی به بهره برداری از این هنرستان و مدرسه نوساز دیگر تا چند ماه آینده در قیامدشت اشاره کرد و افزود: قیامدشت در راستای کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های درس و رسیدن به استاندارهای قابل قبول به احداث ۶ مدرسه دیگر نیاز دارد تا مشکلات در این حوزه رفع شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به عدم تناسب تعداد مدارس با جمعیت دانش‌آموزان در قیامدشت عنوان کرد: کمبود سرانه فضای آموزشی در این شهر علاوه بر دوشیفته کردن تمامی مدارس، بعضاً تراکم بیش از ۴۰ نفری دانش‌آموزان در کلاس‌های درس را موجب شده و به میزان کیفیت و کمیت آموزش در قیامدشت لطمه واردآورده است.

حسین ترکاشوندشهردار قیامدشت نیز گفت: این هنرستان در زمین تأمین شده توسط شهرداری به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع و بازیربنایی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع احداث می شود.

هنرستان فنی قیامدشت با حضور امام‌جمعه، شهردار، جمعی از مسئولان محلی، بخشدار خاوران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری کلنگ زنی شد.

قیامدشت در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است.
شهر قیامدشت پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه