مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۸ تن برنج و شکر عرضه خارج شبکه در انبارهای ری کشف و ضبط شد

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: حدود ۳۸ تن برنج و شکر در بازدید طرح «ضیافت» از انبارهای جنوب پایتخت کشف و ضبط شد.

داریوش جمشیدی  با اعلام خبر کشف بیش از 23 تن برنج در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: این انبار با موجودی  23 تن برنج و 15 تن شکر طی گزارش پلیس امنیت اقتصادی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اعلام و مأموران جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: این محموله به دلیل عرضه خارج از شبکه طرح «ضیافت» کشف و ضبط شد، در حالی که این اقلام باید براساس مدارک موجود در شهرستان دیگری عرضه می‌شد.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران بیان کرد:  این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از انبارهای جنوب پایتخت کشف شده است.

جمشیدی ادامه داد: در این راستا انبار موردنظر پلمب و جهت بررسی‌های بیشتر، پرونده تخلف تشکیل و به منظور برآورد میزان تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه