Notice: Undefined index: type in /home/enekase1/public_html/wp-content/plugins/wpseo-video/classes/class-wpseo-video-utils.php on line 64
استاندار تهران: با روش‌های تبلیغی و ترویجی جمع‌آوری زکات را هدفمند کنیم
مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استاندار تهران: با روش‌های تبلیغی و ترویجی جمع‌آوری زکات را هدفمند کنیم

استاندار تهران با اشاره به جایگاه زکات در آموزه‌های دینی، گفت: باید با روش‌های تبلیغی وترویجی جمع آوری زکات را به صورت هدفمند افزایش دهیم.

انوشیروان محسنی بند پی  روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای زکات استان تهران به خبرنگاران گفت: شورای زکات شهرستان‌ها و بخش‌ها با محوریت زکات فطره و با هماهنگی ائمه جمعه تشکیل و شورای موجود هم تقویت شود.
وی با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در فرهنگ سازی و ترویج احکام مربوط به زکات افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریمهای اقتصادی دشمنان، رسانه ها برای فرهنگ سازی وترویج زکات نقش برجسته و مهمی دارند،  زیرا با فرهنگ سازی نسبت به توجه تمام جامعه و ریشه کنی فقر باید از ظرفیت استان تهران استفاده شود.

محسنی بند پی ادامه داد: در صورت برگزاری نماز عید فطر صندوق ها در مصلی‌ها برای جمع آوری زکات جانمایی شده و  در صورت عدم برگزاری نماز عید فطر هم جانمایی برای صندوق ها در نظرگرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد:پیش بینی ها برای جمع آوری زکات ۲۰۰ میلیارد تومان درسال جاری است که تاکنون چهار میلیارد آن محقق شده که نیازمند توجه بیشتر در امر زکات است.

استاندار تهران با بیان اینکه در بخش زکات کارهای خوبی انجام شده است، بیان کرد: جذب حداکثری زکات‌های واجب و مستحبی در استان بسیار ضروی است.
جلسه شورای زکات استان تهران  امروز سه شنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی رییس شورای زکات استان تهران و امام جمعه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری وجمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه