مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جهاد هم چنان ادامه دارد…

جهادگران سلامت شهرستان ری به یاری محرومان شتافتند

به همت گروه های مردمی جهادگران سلامت در راستای مبارزه با تبعات ویروس منحوس کرونا، بسته های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان ری توزیع شد.

گروه های خودجوش مردمی و جهادگران سلامت، با عنوان گروه جهادی منتظران ظهور شهرستان ری، به منظور مبارزه با تبعات ویروس منحوس کرونا و کمک به خانواده های محروم و نیازمند، فعالیتهای جهادی خود را از نیمه شعبان تا پنجم ماه مبارک رمضان در سه مرحله شامل: توزیع ۲۲۰بسته برنج، مرغ، ماکارونی، خرما، حبوبات، رب ،آب میوه ، کیک و ماسک و در مرحله دوم ۱۱۰ بسته شامل: دوکیلوگرم گوشت گوساله ، نیم کیلو گوشت گوسفند و یک بسته مرغ ویژه ماه مبارک رمضان و در مرحله سوم در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۱۰بسته حاوی قند و چای ، روغن و رب، برنج ، ماکارونی آب میوه وکیک و مواد مختلف ضد عفونی کننده و ماسک آغاز کرد.
این بسته های معیشتی، بهداشتی برای کمک به خانواده های مستمند آبرومند بین این خانواده های عزیز و در مناطق مختلف شهرری وبه صورت آبرومندانه توزیع شد و جهاد همچنان ادامه دارد . لازم به ذکر است اعضای این گروه مردمی از بچه مسجدی ها تشکیل شده اند و کلیه کمک ها از طریق هدایای مردمی وخیرین جمع آوری شده است.
خبرنگار/ منوچهریان

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.