مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از نیم تن گوشت فاسد در شهرری کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف بیش از ۵۵۷ کیلوگرم گوشت فاسد به ارزش حدودی ۳۵۰ میلیون ریال در بازرسی از واحدهای عرضه شهرری خبر داد.

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو باتسنیم، با اشاره به کشف مقادیر زیادی گوشت غیرقابل مصرف از سطح شهرستان ری اظهار داشت: در بازرسی‌های سرزده از واحدهای عرضه مرغ و گوشت در شهرری 275 کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم فاسد و همچنین به میزان 282 کیلوگرم گوشت گوساله منجمد شده فاسد کشف شد.

وی ادامه داد: با بازرسی از این واحد متخلف 557 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف (فاسد) کشف و به منظور معدوم‌سازی به سردخانه انتقال یافت و همچنین 77 کیلوگرم گوشت گوسفندی بدون هویت نیز ضبط و جهت آزمایش به اداره دامپزشکی تحویل داده شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری افزود: پرونده تخلف این واحد صنفی به ارزش حدودی  350 میلیون ریال توسط بازرسان اتاق اصناف صادر و  پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات ارسال شد.

ستاره سپس با اشاره به لزوم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد: در قالب گشت ویژه رمضان از واحدهای صنفی بخش کهریزک بازرسی به عمل آمد و طی آن از طباخی‌ها، رستوران‌ها و صنوف وابسته 32 برگه تخلف به دلیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و تداخل صنفی صادر و پرونده‌ها به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی همچنین ادامه داد: با رصد و شناسایی به موقع واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و کمیسیون بازرسی اتحادیه صنف کباب و چلوکباب، بیش از 30 دست کله و پاچه فاسد و غیرقابل استفاده ضبط و کشف و پرونده آن به مقامات قضایی ارسال شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات صنفی به مشتریان، تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف ، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از انبارهای سطح شهرستان بازدید به‌عمل آوردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.