مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر تقویت پایش تصویری در سطح شهرستان ری

فرماندار ری گفت: پایش تصویری یکی از اولویت های مهم است که با راه اندازی جامع و کامل آن آرامش و امنیت پایدار در شهرستان ری بیش از پیش ایجاد می شود.

 حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با پرسنل معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری اظهار داشت: انتخابات سال 98 یکی از رویدادهای مهم کشور بود که با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران و با همدلی و مشارکت بسیار خوب مردم شریف شهرستان ری به نحو مطلوبی برگزار شد.
معاون استاندار تهران افزود: پس از برگزاری انتخابات، کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه شد و مدیریت شهرستان ری وارد عرصه مقابله با این ویروس شد که با تلاش همه مسئولین، ادارات، نهادها و گروههای جهادی و همراهی مردم شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری کنترل شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در مقابله با احتکار و قاچاق ملزومات بهداشتی طی چند ماه گذشته نظارت بسیار خوبی در سطح شهرستان ری صورت گرفت و با کشفیات قابل توجه، اقلام بهداشتی به حوزه درمان و بهداشت فردی بازگشت که شایسته تقدیر است.
توکلی کجانی گفت: در شهرستان ری موضوعات اجتماعی بصورت مستمر پیگیری میشود و در حوزه ساماندهی سمن ها نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.
معاون استاندار تهران افزود: در سال 1400 چهار انتخابات برگزار خواهد شد که با توجه به اهمیت آن ضرورت بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات سال 98 شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی جامع صورت گیرد.
وی اظهار داشت: پایش تصویری یکی از اولویت های مهم است که با راه اندازی جامع و کامل آن آرامش و امنیت پایدار در شهرستان ری بیش از پیش ایجاد می شود.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه