مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ایران جزو کشورهای موفق در مقابله با کرونا است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: نظریه نظام انقلابی یک تئوری برتر بوده و می‌تواند دنیا را نجات دهد و همین نظریه موجب شد تا ایران جزو کشورهای موفق در مقابله با کرونا قرار گیرد.

سردار حسن حسن‌زاده روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری اظهار داشت: در جریان شیوع ویروس کرونا همه جهان تصور می‌کردند ایران به دلیل تحریم‌ها، متحمل بیشترین آسیب‌ها خواهد شد اما آمریکا و همه کشورهای پیشرفته دنیا امروز به دنبال کسب تجربه از ایران اسلامی هستد.

وی به تبعات بحران کرونا اشاره کرد و افزود: امروز در جهان به سالمندان خدماتی ارائه نمی‌دهند اما در انقلاب اسلامی از سالمندان به‌عنوان گنجینه یاد شده و به این قشر خدمات ارزنده و مناسبی می دهند.

سردار حسن زاده ادامه داد: در غرب به توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم به سمت  فروشگاه رفته و آنها را خالی کردند اما ملت ایران در هنگام بروز حوادث و مشکلات پای کار آمده و دولت و مردم با همکاری یکدیگر در جهت رفع معضلات اقدام می کنند.

وی با اشاره به توانمدی‌های کشور گفت: در ابتدای بحران کرونا در ایران چند روزی شاید مشکل ماسک وجود داشت اما به جایی رسیدیم که چند روز بعد آمادگی صادرات به کشورهای دیگر را پیدا کردیم.

وی ادامه داد: تمام جریاناتی که بین جبهه انقلاب اسلامی و جبهه کفر و استکبار وجود دارد بر سر همین نظریه نظام انقلاب اختلاف دارند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا با اشاره به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: استکبار بدون پروا و با کمال پررویی آن اسوه و اسطوره مقابله با تروریست در جهان را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه امروز غرب و نظام استکبار از شهادت سردار سلیمانی پشیمان شده اند، اضافه کرد: آنها به غلط تصور می‌کردند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی نظریه نظام انقلاب اسلامی محدود یا بسته خواهد شد.

سردار حسن زاده تاکید کرد: امروزهمگان دریافتند که نظریه نظام انقلاب علی‌رغم اینکه انقلاب را به جلو برده و فرزندان اسوه‌ای همچون حاج قاسم را تربیت کرده است.

وی عنوان کرد: غرب و استکبار تصور می‌کرد که توانایی نجات جهان و بشریت را دارد اما امروز غرب وحشت خودش را در جهان به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: در غرب افراد سالمندی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند را موجوداتی هزینه بر و بی‌مصرف می‌دانند اما در کشور ایران سالمندان را به عنوان افرادی باتجربه و ارزشمند قابل تقدیر و احترام مطرح می‌کنند.

وی به آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث ساختمان سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: طی ۱۵ ماه آینده ساختمان جدید سپاه ری آماده و افتتاح خواهد شد.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: وجود یک سپاه مقتدر و پویا از ملزومات ری به شمار می رود و بر همین اساس بزرگترین کانون فرهنگی را در سطح سپاه‌های استانی در ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) تاسیس خواهد شد.

وی به وضعیت فعلی شهرری اشاره کرد و گفت: ترکیب مسئولان ری نسبت به گذشته از بهترین ترکیب برخوردار بوده و از لحاظ انسجام، همراهی، همدلی، وحدت و یکپارچگی دارای وضعیت مطلوب و قابل توجهی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه بازرسی از نقاط مهم و مورد توجه سپاه به شمار می‌رود، افزود: بازرسی سپاه امروزمانند هفته گذشته نیست چرا که یک بازرسی ارتقاء یافته است.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت و بصیرت افزایی باید مبنای حرکات همه بوده و محور رشد معنویت و آمادگی رزم برای مقابله با هر نوع تهدید قرار گیرد.

سردار حسن زاده محرومیت زدایی را از برنامه‌ها و اهداف سپاه برشمرد و خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی و سازندگی، توسعه و ارتقاء شهرستان ری از اهداف مهم سپاه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امروز دنیا در زمینه رفتار به موقع و صحیح و همچنین فعالیت‌های بسیج در سیل و زلزله و مقابله با کرونا متحیر مانده و این موضوع نشانگر انعطاف پذیری سپاه و بسیج بوده و باعث بازدارندگی می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: توان و ظرفیت ایران اسلامی به هر میزان افزایش پیدا می‌کند، پیشرفت ما نمودارتر شده و دشمنی دشمنان نیز افزایش می یابد.

وی گفت: باید آمادگی ها در تمامی حوزه‌ها افزایش یافته و باعث بازدارندگی شود تا بتوان در هر شرایط بحرانی آن وضعیت را مدیریت کرد.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ مهدی فخاری تقدیر و سرهنگ روح الله قنبری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) معارفه شد.

سرهنگ روح الله قنبری متولد روستای کلین حسن آباد فشافویه است که در سوابق خود فرماندهی سپاه شهرستان پردیس، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم و همچنین فرمانده یکی از بخش های مهم سپاه حضرت روح الله (ره) باقرشهر را در کارنامه خود دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه