مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیت الله ری شهری: اجرای طرح مومنانه اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری است

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) گفت: اجرای طرح مومنانه و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در واقع اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری و ولی فقیه است.

آیت الله محمد محمدی ری شهری روز یکشنبه در رزمایش همدلی و احسان که در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور فرماندار ری و رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح کمک مومنانه، جهادی بزرگ و ارزشمند به شمار می‌رود.
وی افزود: بیش از ۳۰ نام در قرآن و روایات برای ماه مبارک رمضان آورده شده که شهرالمواسات یکی از آن نام ها است.
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) خاطر نشان کرد: شهر المواسات به معنی همدردی با دیگران است و ملت ایران در شیوع ویروس کرونا، همدلی و نوعدوستی خود را در معرض نمایش جهانیان قرار دادند.
آیت الله ری شهری عنوان کرد: ملت ایران به برکت وجود مقام معظم رهبری و با همت و مساعدت خیرین، وزارت بهداشت و همه مردم از بحران ویروس کرونا هم عبور می کنند.
وی یادآور شد: همه ملت ایران در زیر پرچم ولایت فقیه و انسجام در نهایت همدلی به یکدیگر کمک می رسانند.
آیت الله ری شهری اضافه کرد: کشور ما در بحران کرونا با همدلی و همکاری همگان، مشکلات این حوزه را پشت سر گذاشتند این درحالی است که کشورهای مدعی توسعه و پیشرفت به خصوص آمریکا و اروپا در بحران کرونا از همه گرفتارتر هستند.
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) بابیان اینکه همکاری و همراهی همه در راستای گذر از بحران ویروس کرونا در کشور باید تداوم داشته باشد، یاد آور شد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در بحران کرونا اقدمات موثر و قابل تحسینی را انجام داد و سنگ تمام گذاشت.
آیت الله ری شهری ادامه داد: این ستاد در تحقق و اجرای فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و کمک های ارزشمندی را به نیازمندان ارائه کرد.
وی اضافه کرد: هیچ کس از کمک های مومنانه و همدلی، نفع و سود شخصی نمی برد و همه اقدامات با هدف خیرخواهانه و خداپسندانه انجام می شود.
تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) گفت: در شرایط سخت و بحرانی انجام کارهای بزرگ عزم و همت والایی می خواهد که ملت ایران از آن برخوردار است.
رزمایش همدلی و احسان امروز یکشنبه با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، فرماندار شهرستان ری، آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع)، رضا ایرانمنش بازیگر عرصه سینما و تلویزیون و جانباز دوران دفاع مقدس و جمعی از ورزشکاران در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه