مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندارری: دستگاه‌های اجرایی ری باید زمینه توسعه صنایع را محیا کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی به دنبال تسهیل فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در سال جهش تولید هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری باید تا حد امکان زمینه حرکت رو به جلو و توسعه واحدهای تولیدی را محیا کنند.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در بازدید از کارخانه سایپا پرس به مناسبت روز کارگر اظهار داشت: شهرستان ری به دلیل استقرار چندین شهرک و لکه صنعتی، نزدیکی به بازار مصرف تهران، تولید کنندگان متعهد، کارگران و نیروی انسانی خلاق پتانسیل زیادی در حوزه توسعه صنعتی دارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال های دهه اخیر به عناوین مختلف اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: نیاز اصلی کشور رونق کسب و کارها و در حالت کلی اقتصاد تولید محور است.

توکلی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته را به نام رونق تولید نامگذاری کردند و براساس آن تمامی برنامه های اقتصادی کشور و شهرستان نیز به سمت رونق تولید حرکت کرد.

وی یادآور شد: صنایع کشور و شهرستان ری به رغم تمامی تحریم های ظالمانه همانگونه که انتظار می رفت طی سال گذشته با افزایش تولید و توسعه واحدهای تولیدی همراه بوده است.

فرماندار ری  با بیان اینکه یکی از راههای جلوگیری از واردات کالای قاچاق تولید محصولات با کیفیت است، افزود: تولیدگران با تولید محصولات با کیفیت و دستگاه های اجرایی با تسهیل فضای کسب و کار و مبارزه با پدیده قاچاق می توانند در سال جهش تولید اقدامات مفیدی برای توسعه پایدار کشور انجام دهند.

توکلی در ادامه به استقرار کارخانه سایپا پرس از اواخر دهه ۷۰ در بخش کهریزک شهرستان ری اشاره کرد و افزود: این کارخانه تولیدی با رعایت قوانین زیست محیطی و ایجاد اشتغال بالا یکی از بهترین واحدهای تولیدی شهرستان ری است.

وی اضافه کرد: به کارگیری نیروهای جوان بخصوص در حوزه مدیریت واحدهای تولید می تواند موجب تولید محصولات با کیفیت شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بیکار گسترده کارگران واحدهای تولیدی در اثر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این میزان افرادی که در حال حاضر از بیمه بیکاری استفاده می کنند به هیچ عنوان طبیعی نیست، مجلس و دولت باید با تصویب قوانین و دستورالعمل های مختلف از واحدهای تولیدی و اصناف متضرر از کرونا جلوی بیکاری را بگیرند.

حسین توکلی کجانی امروز پنجشنبه به مناسبت روز کارگر از بخش های مختلف کارخانه سایپا پرس بازدید و از نزدیک در جریان کار و مشکلات این کارخانه و کارگران آن قرار گرفت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل استقرار بسیاری از صنایع در قالب شهرک ها و لکه های صنعتی یکی از صنعتی ترین شهرستان های استان تهران محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه