مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رزمایش کمک مومنانه در بخش مرکزی ری با توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی

بخشدار مرکزی ری از تهیه و توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه در بخش مرکزی خبر داد.

فاطمه فکوریان، بخشدار مرکزی شهرستان ری در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه در اسلام آباد سیمان تهران گفت: فاز نخست رزمایش کمک مومنانه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و در راستای کمک به مردم آسیب دیده از کرونا و نیازمند از ابتدای ماه مبارک رمضان در روستاهای بخش مرکزی آغاز شده و فاز دوم این رزمایش در نیمه دوم ماه مبارک اجرایی می شود.

وی افزود: بخشداری مرکزی ری درصدد است تا با برنامه ریزی و کمک گرفتن خیرین و تولید کنندگان، بسیج، هیات امنای مساجد و … حاضر در این محدوده به منظور کاهش آسیب های ناشی از کرونا اقداماتی را برای اقشار آسیب پذیر ارائه کند.

فکوریان تاکید کرد: در حال حاضر از ردیف اعتبارات کمک به مستمندان در دهیاری ها، کمک های معیشتی با محوریت دهیاری ها در اختیار اقشار آسیب دیده و شناسایی شده روستاهای بخش مرکزی ری قرار میگیرد.

وی افزود: در همین راستا امروز در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در روستای اسلام آباد سیمان تهران (اشرف آباد) ۵۰۰ بسته کمک معیشتی ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا به همت دهیاری و شورای اسلامی روستا تهیه شده است که به دست نیازمندان واقعی می رسد.

وی تصریح کرد: تا به امروز نزدیک به ۱۵۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه در روستاهای بخش مرکزی ری تدارک دیده شده که از این میزان بیشترین سهم متعلق به روستای اسلام آباد(اشرف آباد) بوده است که ۵۰۰بسته معیشتی دربین اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا توزیع می گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بخش مرکزی شهرستان ری آغاز شده و مرحله دوم این کمک ها در نیمه ماه مبارک رمضان عرضه خواهد شد.

منبع خبرگزاری برنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.