مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قاچاقچی پوشاک در شهرستان ری بیش از سه میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از دستگیری قاچاقچی لباس با یک دستگاه وانت در میدان شهرری خبر داد و گفت: این فرد متخلف به جرم حمل یکهزار و ۳۸۰ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال به همین میزان جریمه محکوم شد.

احمدجعفری نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری روز سه شنبه در حین بازرسی از مراکز خرید و فروش شهرستان ری به یک دستگاه وانت حامل شلوار قاچاق در میدان فرمانداری شهرری مشکوک شدند و پس از متوقف کردن خودرو در حدود یکهزار و ۳۸۰ ثوب شلوار از فرد متخلف کشف کردند.

وی با بیان اینکه راننده وانت که صاحب کالا نیز می باشد هم اکنون دستگیر شده است، عنوان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و سه میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال جریمه شده است.

جعفری نسب ابراز کرد: گشت های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به شدت برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.