مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مشکلات تحمیل شده به خاوران نتیجه اقدامات غیر اصولی گذشته است

فرماندار ری گفت :بخش‌هایی که با مرکز شهرستان ری فاصله دارند بعضاً با مشکلاتی مواجه هستند اما بخش خاوران با همدلی و دلسوزی مدیران این بخش، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

حسین توکلی کجانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش خاوران با حضور امام جمعه بخش خاوران، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ری، بخشدار خاوران و سایر مسئولین در سالن اجتماعات آفتاب شهر قیام دشت برگزار شد اظهار داشت: بخش‌هایی که با مرکز شهرستان ری فاصله دارند بعضاً با مشکلاتی مواجه هستند اما بخش خاوران با همدلی و دلسوزی مدیران این بخش، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

توکلی کجانی افزود: اگر امروز شهر قیام دشت شهری پویا و توسعه یافته شده است یکی از دلایل آن مطالبات مردمی این شهر از طریق نمایندگان خود در شورای اسلامی بمنظور مستقل شدن شهر قیام دشت است و این نقش مشارکت و حضور مردم در پیشرفت شهر و روستا را نشان می‌دهد.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: اقدامات غیر اصولی و غیر کارشناسی در مدیریت گذشته، امروز مشکلات فراوانی را به بخش خاوران تحمیل کرده است و ساماندهی این مشکلات بر عهده مدیریت بخش خاوران قرار گرفته است.

اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران نیز در این جلسه عنوان داشت: یکی از مشکلات مهم بخش خاوران پدید آمدن سیلاب با بارش باران است که موجب آبگرفتگی محور ترانزیتی امام رضا (ع) میشود که بایستی بصورت کارشناسی بررسی و رفع شود.

وی بیان داشت: از دیگر مشکلات بخش خاوران دوگانگی خدمات در این بخش است به نحوی که راهور، راهداری، تامین اجتماعی، بنیاد شهید و … در بخش خاوران توسط پاکدشت و ری خدمات رسانی میشود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.