مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۵۳ میلیاردریال برای توسعه راه‌های شهرستان ری هزینه شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ۵۳ میلیارد ریال برای بهسازی، نگهداری و توسعه راه‌های شهرستان ری در سال گذشته هزینه شد.

عادل مصدقی اظهار داشت: مهم ترین اقدامات اداره راهداری تعریض واحداث باند کند رو پل سه راهی سیمان در محور امام رضا (ع) بااعتبار ۴۰ میلیارد ریال و ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان ری با اعتبار۱۳ میلیارد ریال درسال گذشته است
وی با اشاره به اینکه ۱۳ میلیارد صرف ایمن سازی محورهای شهرستان شده است بیان کرد: ۳۵۰ کیلومتر از محورهای شهرستان ری طی سال گذشته لکه گیری و آسفالت شد.
این مسئول یادآور شد: طی سال گذشته نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرستان ری شناسایی شده است که از تعداد۱۳ نقطه حادثه خیز این شهرستان ۹ مورد اصلاح وایمن سازی شده است.
مصدقی با بیان اینکه طول حوزه استحفاظی شهرستان ری ۴۰۰ کیلومتر است خاطر نشان کرد: ۶۵ کیلومترآزادراه ۷۰ کیلومتربزرگراه ۹۰ کیلومترراه اصلی ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی است که مستعد بروز حوادث جاده ای و تصادف در قالب فعالیت های امانی راهداری و پیمانی ایمن سازی شده است.
این مسئول با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران مسئولیت نگهداری از راه های شهرستان ری را بر عهده دارد، گفت: انجام روکش آسفالت، لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها در نقاط مختلف راه‌های این شهرستان از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته است.
وی یاد آور شد: همچنین طی سال گذشته ۱۲هزار و۳۴۰ کیلومتر – باند از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط نیروهای اداره راهداری درقالب ۱۰تیم و۲۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی شد.
شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه