مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یکهزار ماسک روزانه توسط اولیاء دانش‌آموزان مدارس کهریزک تولید می‌شود

رییس آموزش و پرورش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: روزانه ۷۰۰ تا یکهزار ماسک توسط اولیاء دانش آموزان مدارس کهریزک تولید و به صورت رایگان بین خانواده‌های نیازمند و بی سرپرست توزیع می‌شود.

محمد رضا افضلی نیا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید و توزیع ماسک، توزیع مواد ضد عفونی کننده و ارزاق با شروع ماه مبارک رمضان در شهر کهریزک آغاز شده تا اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمندان تامین شود.
وی افزود: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، آموزش و پرورش کهریزک با همراهی و مساعدت اولیاء دانش آموزان، اقدام به تهیه و توزیع ماسک و همچنین ارزاق برای خانواده های بی بضاعت کرده است.
افضلی نیا خاطر نشان کرد: ریشه کن شدن ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های مسوولان حوزه بهداشت و درمان است تا بتوان از این مرحله عبور کرد.
این مسئول اضافه کرد: خیرین در منطقه کهریزک حضوری فعال داشته و نسبت به تهیه اقلام بهداشتی و مواد غذایی اقداماتی ارزشمند را انجام داده اند چرا که برخی از افراد به صورت روزمزد و کارگر هستند و فقدان کار موجب بروز مشکلاتی در تهیه نیازهای معیشتی و اقلام غذایی برای آنها می شود.
رییس آموزش وپرورش کهریزک گفت: شناسایی خانواده های نیازمند و بی بضاعت انجام گرفته و اقلام مورد نیاز بین آنها توزیع می شود.
وی یادآور شد: مدارس بنکدار پسران، تهرانی، شهدای تقی زاده ۱ و شهدای تقی زاده ۳و۴ و همچنین آل محمدپسران در زمینه جذب خیرین و تامین آذوقه ماه رمضان خوش درخشیدند و بسته های معیشتی قابل توجهی را به نیازمندان اهدا کردند.
به گفته افضلی نیا  در سال ۹۳ شمار دانش آموزان کهریزک ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که در حال حاضر این تعداد دانش آموز به ۳۲ هزار نفر در ۱۲۴ مدرسه رسیده است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.