مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز توزیع ۲۵۰ هزار بسته حمایتی در استان تهران با حضور فرمانده کل بسیج و مسئولین استانی

رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان‌های استان تهران با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندارتهران، فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولین با توزیع 50 هزار بسته حمایتی برای نیازمندان جنوب استان تهران آغاز شد. در این رزمایش ۲۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به خانواده‌های کم برخوردار استان تهران پخش خواهد شد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دقایقی پیش نخستین رزمایش کمک مؤمنانه به منظور توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان‌های استان تهران در محل سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران واقع در شهرری آغاز شد.
در این مراسم که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، فرمانداران ری و اسلامشهر، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی برگزار شد، بسته‌های معیشتی برای توزیع بین نیازمندان به شهرستانهای استان تهران ارسال می‌شود.
بسته‌های حمایتی شامل مواد بهداشتی و مواد غذایی است که در راستای لبیک به امر فرماندهی کل قوا و برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت همچنین آسیب‌دیدگان ۲۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان تهران توزیع می شود که امروز در اولین مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵ هزار بسته بهداشتی با حضور فرمانده کل بسیج در جنوب تهران آغاز می‌شود.
این بسته‌های معیشتی با با کمک‌های مردمی، بسیجیان، موسسات خیریه، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان خریداری شده است.
ارزش ریالی هر بسته حمایتی حدود ۳۸۰ هزار تومان برآورد شده است و در این بسته‌ها مواد بهداشتی شامل ژل و محلول ضدعفونی کننده، مواد شوینده، دستمال کاغذی و سایر وسایل بهداشتی همچنین ۱۱ قلم مواد غذایی شامل روغن، رب، ماکارونی، تن ماهی، عسل، خرما، پنیر، قند، شکر، چای و برنج قرار دارد.
همزمان با اجرای این رزمایش، قربانی یک هزار و ۱۰۰ رأس گوسفند نیز برای طرح کمک مؤمنانه در حال انجام است که اکثریت آن انجام شده است و امروز در مراسم توزیع بسته‌ها ۱۱۰ رأس دام قربانی می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.