مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای رزمایش “کمک مومنانه” در شهر کهریزک

سید مجتبی هاشمی؛ سرپرست شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت کمک رسانی به افراد بی بضاعت و افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شده اند؛ مدیریت شهرداری کهریزک دراین کار خیر و خداپسندانه شرکت کرده و با تهیه و توزیع ۳۰۰بسته کمک معیشتی به افراد کم‌بضاعت در این طرح پیشگام شده است.

سید مجتبی هاشمی؛ سرپرست شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت کمک رسانی به  افراد بی بضاعت و افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شده اند؛ مدیریت شهرداری کهریزک دراین کار خیر و خداپسندانه شرکت کرده و با تهیه و توزیع ۳۰۰بسته  کمک معیشتی به افراد کم‌بضاعت  در این طرح پیشگام شده است.
وی خاطرنشان کرد: طرح کمک مومنانه با محوریت شهرداری کهریزک و با مشارکت پایگاه بسیج شهید درختی شهرداری در سطح محلات به اجرا درآمد .
وی اظهار داشت: اکنون باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل و بیکار شدن افراد لازم است همه مسئولان، شهروندان و خیرین به اندازه ظرفیت مالی خود به توصیه های ارزشمند رهبر معظم انقلاب جامعه عمل پوشانده و سهم خود را در این رزمایش بزرگ ملی به خوبی ایفا کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه