مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجاره بهای ۲۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ری بخشیده شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: اجاره بهای ۲۷ باشگاه ورزشی در سطح شهرستان با هدف اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

مهدی صداقت اظهارداشت: اجاره بهای سه ماه این ۲۷ باشگاه دولتی در حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که به دلیل حمایت از باشگاه داران طی ایام شیوع کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی امکان تمدید این بخشودگی وجود دارد.

صداقت با بیان اینکه بسیاری از باشگاه داران این شهرستان درآمدی غیر از فعالیت باشگاهی ندارند، تصریح کرد: باشگاه داران به لحاظ کسب درآمد با مشکل جدی مواجه هستند و به حتم روزهای سختی را پیش روی داشته و در تامین هزینه های روزمره زندگی به مشکل برخورده اند.

وی از موجرانی که با عدم دریافت اجاره بهای باشگاه داران در چنین روزهای سخت، حمایت و یاری می کنند قدردانی کرد و افزود: هرچند با تعطیلی باشگاه های بدنسازی شهرستان ری، باشگاه داران از لحاظ کسب درآمد متضرر شده اند اما با تعطیل کردن باشگاه ها، سهم خود را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ایفا می کنند که هرگز این اقدام ارزشمند، فراموش نخواهد شد.

صداقت در ادامه با بیان اینکه مردم شهرستان ری همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه پیشرو و پیشتاز بوده اند، ابراز کرد: از مردم این شهرستان تقاضا داریم به پویش بزرگ و همگانی بخشودگی اجاره بهای صنوف و اماکن کسب بپیوندند تا بخشی از آلام و مشکلات مردم در شرایط شیوع کرونا التیام یابد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری تصریح کرد: این حرکت زیبا و انسان دوستانه که موجران را ترغیب به عدم اخذ اجاره بها در این روزهای حساس و سخت می کند واقعا قابل ستایش است و امیدواریم با رعایت مسایل بهداشتی و عمل به توصیه ها و هشدارهای ارایه شده، از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۶۰ هیات ورزشی می باشد همچنین ورزشکاران ری به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک کشور را کسب کرده اند، به همین دلیل شهرستان ری را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه