مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ویژه ری بر ضرورت ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اهمیت تشکیل شهرک‌های گلخانه‌ای تصریح کرد: باید بر اساس پیشنهاد ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان ری احداث و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود.

حسین توکلی کجانی، عصر امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت  در جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری اظهار کرد: برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در چند ماهه اخیر به دلیل انتخابات، شیوع کرونا و عید نوروز تشدید و تمامی موارد توسط بازرسان رصد شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: در حوزه ساخت و ساز باید یک متولی تعیین شود و تمامی دستگاه‌ها برای مقابله با این معضل همکاری داشته باشند و خوشبختانه در شهرستان ری مراجع قضایی همراه سایر دستگاه‌ها فعالیت قضایی دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری در ادامه یادآور شد: ضروری است که با متخلفان تخلیه پسماند و پسماند سوزی در بخش فشافویه برخورد مناسب انجام و اداره محیط‌ زیست شهرستان ری در این محل مستقر شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه