مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرانه فرهنگی شهرستان ری ارتقا می‌یابد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: سرانه فرهنگی هنری این شهرستان با احداث ۵ مرکز فرهنگی وهنری کتابخانه وسالن نمایشی ارتقا می‌یابد.

سید حسن صفوی روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازدید های صورت گرفته در سال گذشته از ۵۰ دهیاری شهرستان ری، چندین کتابخانه روستایی ایجاد و بیش از ۱۰ عنوان برنامه و جشنواره با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها برگزار شد.
وی عنوان کرد: ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در باقرشهر، کهریزک، فشافویه و قیامدشت با همکاری فرمانداری، شهرداری ها و تجهیز امکانات فرهنگی درسطح شهرستان ری از اقدامات مهم درسال جاری توسط اداره فرهنگ وارشاد این شهرستان است.
وی ادامه داد: احداث مجتمع فرهنگی پایلوت در کهریزک، باقر شهر و احداث یک باب کتابخانه و یک باب مجتمع فرهنگی درشهر قیامدشت از مهمترین برنامه هایی است که باید در این شهرستان عملیاتی می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد ری افزود: با توجه به عدم تناسب فضاهای فرهنگی نسبت به جمعیت و سرانه فرهنگی مورد نیاز، ضروری است تا ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش اعتبارات، امکانات و اختیارات ارتقا یابد و اعتبارات بیشتری برای اجرای برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری تخصیص یابد.
این مسئول یادآور شد: ۲ جشنواره فرهنگی و هنری، تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از کرونا درسطح شهرستان ری توسط اداره ارشاد ومیزبانی قیامدشت برگزار می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر  است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه