مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خیز بلند «قیامدشت» برای توسعه فرهنگ و هنر

نشست مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ری و پاکدشت، صبح امروز در دفتر شورای اسلامی شهر قیامدشت برگزار شد.

«سید تقی موسوی» رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت در این نشست با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه ها و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی همسو با پروژه های عمرانی تاکید کرد و افزود: با توجه به رفع مشکلات عدیده شهر قیامدشت در حوزه های مختلف، اما شورای اسلامی و شهرداری از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری غافل نبودند و تاکنون برنامه های خوبی از جمله اکران فیلم های سینمایی، مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری، اجرای کنسرت موسیقی و تجهیز سالن فرهنگسرای مهر و ماه انجام شده است.

وی افزود: توجه به حوزه فرهنگ همواره از دغدغه های شورا و شهرداری قیامدشت بوده و هست.

وی آمادگی مسئولان قیامدشت را برای ایجاد فضاهای فرهنگی جدید، اجرای تاتر خیابانی، جشنواره استانی کاریکاتور و نقاشی به میزبانی شهر قیامدشت اعلام کرد.

«حسین ترکاشوند» شهردار قیامدشت نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نگاه فرهنگی مسئولان در توسعه شهری یادآور شد: این «فرهنگ» است که به شهر هویت می دهد و اگر فضای دینی، فرهنگی و هنری در شهر  حاکم نشود، آن شهر مانند جسم بدون روح است.

وی با اشاره به جمعیت رو به رشد قیامدشت گفت: همزمان با این افزایش، باید ‌کیفیت زندگی هم بالا برود و اگر در حوزه فرهنگی کوتاهی شود، رشد نا همگون را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: درصدد هستیم تا در حوزه فرهنگ و هنر با ایجاد فضاهای فرهنگی و واگذاری فعالیتها به صاحبان اصلی آن گام های دیگری را در این زمینه برداریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه