مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جان‌پناه» بیماران کرونایی در شهر ری مستند شد

فرزاد جعفری در حال ساخت مستندی با عنوان «جان‌پناه» و با موضوع کرونا در شهر ری است.

در روزهای شیوع ویروس کرونا، فرزاد جعفری فیلم مستندی با عنوان «جان‌پناه» را در حال ساخت دارد. این مستند مشاهده‌گر درباره‌ تکمیل ساخت بیمارستانی در شهر ری است.

در خلاصه موضوع مستند نیمه‌بلند «جان‌پناه» آمده است: همزمان با بحران کرونا در ایران و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ تکمیل مراحل ساخت بیمارستان نیمه‌کاره‌ای با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ بیمار در شهر ری، از سوی وزارت بهداشت دنبال شده و پیمانکار موظف می‌شود این بیمارستان را ظرف مدت ۲۰ روز آماده بهره‌برداری کند.

فرزاد جعفری درباره ساخت این فیلم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به بستری شدن افراد مبتلا به کووید ۱۹ افرادی که در احداث بیمارستان مشارکت داشتند، با تلاش و جدیت بسیار مشغول کار شدند؛ این در حالی است که چند متر آنطرف‌تر و در بیمارستان قدیمی فیروزآبادی شهرری، هر روز تعدادی از بیماران جان خود را از دست می‌دادند و خطر سرایت بیماری، همه‌ افراد درگیر پروژه را تهدید می‌کرد.

وی افزود: برای نزدیکی به کاراکترهای فیلم، در بسیاری از موارد دوربین هندی‌کم را دست خود آنها دادیم که این کار باعث شد آنها در شرایط فشار کار و استرس بالا، احساس بهتری داشته باشند و تصاویر خوبی هم ضبط و ثبت شود.

پژوهش و کارگردانی مستند «جان‌پناه» برعهده فرزاد جعفری است. از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به امیرحسین کامیابی، مهران بیات، امیرحسین جهان‌تاب فیلمبرداران و امیرحسین کامیابی صدابردار اشاره کرد. این مستند توسط فرزاد جعفری و شرکت چاوش راه بنا تهیه می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.