مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احداث ۵۰ هکتار گلخانه در شهرستان ری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با اشاره به احداث ۵۰ هکتار گلخانه در سال جهش تولید گفت: اعطای تسهیلات کم بهره، تسهیل در تکمیل واحدهای دارای زنجیره تولید و اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار راندمان تولید را افزایش می‌دهد.

محمد عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر گسترش تولیدات گلخانه‌ای اظهار کرد: در راستای تحقق شعار «جهش تولید» تلاش می‌کنیم در سال پیش رو تولیدات محصولات گلخانه‌ای را گسترش دهیم لذا با تلاش همکاران در بخش‌های تخصصی احداث ۵۰ هکتار گلخانه را در سطح شهرستان ری خواهیم داشت.

وی با اشاره به سطح کشت غلات در این شهرستان که ۱۱هزار و ۹۰۰ هکتار گندم و ۷هزار و ۸۰۰ هکتار جو است، ادامه داد: در سال‌های اخیر روند تولید با کمک بارندگی‌ها افزایشی بوده و این میزان با پیش‌بینی شرایط مناسب جوی و توزیع به موقع نهاده‌های کشاورزی و مدیریت مزرعه توسط کشاورزان درسال جاری جهشی قابل توجه در راندمان تولید خواهیم داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری تصریح کرد: در زمینه پایش مزارع گندم نسبت به آفات و علف‌های هرز و سن گندم که چالش بزرگی بر سر راه تولید و افزایش کیفیت محصولات غلات است در حدود ۲۵ نفر در قالب شبکه مراقبت بصورت مستمر و هرروزه آفات را رصد کرده و گزارش کاملی در این خصوص به مسؤولان برای نتیجه‌گیری و اقدامات لازم ارسال می‌کنند.

عباسی در رابطه با اولویت‌های افزایش راندمان تولید ابراز داشت: اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار درسطح شهرستان، اعطای تسهیلات کم بهره برای تکمیل و راه‌اندازی پروژهای نیمه فعال و غیرفعال و تسهیل در تکمیل واحدهای دارای زنجیره تولید می‌تواند در افزایش محصولات تولیدی مؤثر باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه