مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 4 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف 4 میلیارد ریالی لوازم آشپزخانه خارجی از یک انباری در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی علیشاهی با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی دپوی مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در حوالی «شهر ری» بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و کارآگاهان در بررسی‌ها انبار لوازم قاچاق را شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی هویت مالک انباری نیز شناسایی شد، افزود: با هماهنگی قضائی روز یک شنبه تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالای قاچاق اعزام و پس از مراقب‌های ویژه پلیسی موفق شدند، مالک آن را دستگیر کنند.وی افزود: در بازرسی از این انباری یک هزار و 572 جعبه لوازم و ابزار آشپزخانه از قبیل: رنده، چاقو تیزکنی و غیره، 300 جعبه سرویس چاقو و قیچی، 100 جعبه زودپز فاقد اسناد و مدارک گمرکی و فاکتورهای خرید کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی در همان بازجویی اولیه اعتراف کرد، گفت: کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار تعزیرات حکومتی «شهر ری» قرار گرفت.
سرپرست معاونت مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورده کرده اند.وی به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبارهایکالای خارجی قاچاق، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه