مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴۰ طلبه برای خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرری مستقر شدند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: ۴۰ نفر از روحانیون و طلاب در قالب گروه جهادی پیامبر رحمت (ص ) برای کمک رسانی به پرستاران و پزشکان برای بهبود وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان‌های فیروزآبادی و شهدای هفت تیر شهرری حضور یافتند.

حجت الاسلام علی کنگرلو اظهار داشت: گندزدایی قسمت های مختلف بیمارستان ها، تهیه پک پذیرائی برای بیماران و کادر درمان، برپایی پایگاه سلامت و توزیع اقلام بهداشتی از اقدامات این گروه جهادی به شمار می‌رود.
وی افزود: ایجاد فضای معنوی، ارتباط با بیماران و روحیه دادن به خانواده هایشان و همکاری کامل با مسئولین بیمارستان ها از فعالیت های دیگر این گروه جهادی است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: حضور طلاب و روحانیون جهادگر تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا  در بیمارستان های شهرری تداوم خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون جهادگر در راستای حمایت از بیماران کرونایی و کمک رسانی به کادر درمانی بیمارستان ها تمام توان خود را بکار گرفته و اهتمام ورزیده اند.
کنگرلو گفت: ترویج روحیه امید به بیماران کرونایی، آرامش و قوت قلب به همگان از مهمترین اهداف طلاب و روحانیون جهادگر برای حضور در کنار کادر درمانی بیمارستان ها محسوب می شود.
این مسئول یاد آور شد: تجلیل از خانواده شهید سلامت بیمارستان، «کامران بیات» و کمک درآماده سازی ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی از دیگر اقدامات طلبه های جهادگر است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی(ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.

بر اساس آمار اعلامی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، تاکنون ۷۴هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۶۸۳ نفر رسیده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه