مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجهیز مجدد حوزه درمان شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از خرید تجهیزات ضروری حوزه درمان شهرستان از جمله دو دستگاه ام آر آی، دو دستگاه سی تی اسکن و یکدستگاه برونکوسکوپی ریه با ارز دولتی و از اعتبارات ارزش افزوده فرمانداری ری خبر داد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شهرستان ری با توجه به جمعیت و وسعت جغرافیایی نیازمند خدمات درمانی کافی و مطلوب است لذا در این راستا در ایام نوروز با تخصیص اعتبارات ارزش افزوده، تجهیزات ضروری بیمارستان های شهرستان خریداری و راه اندازی شد و امروز نیز امکانات درمانی بسیار خوبی برای ارائه خدمات به مردم شریف قبله تهران خریداری شد.
معاون استاندار تهران افزود: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی، هیات امنای صرفه جویی ارزی و دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران در راستای تجهیز بیمارستان های شهرستان و ارتقای خدمات درمانی و همچنین جلوگیری از تردد شهروندان به شهر تهران، قرارداد خرید دو دستگاه ام آر آی، دو دستگاه سی تی اسکن و یکدستگاه برونکوسکوپی ریه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان با ارز دولتی و از اعتبارات ارزش افزوده فرمانداری ری منعقد گردید.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تامین اعتبار خرید دو دستگاه رادیولوژی پرتابل نیز برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه