مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهزیستی شهرری یکهزار و ۴۰۰ بسته بهداشتی و کالاهای اساسی توزیع کرد

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: یکهزار و ۴۰۰ بسته اقلام بهداشتی و کالاهای اساسی از سوی این اداره بین کودکان کار، خیابانی و زنان و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی توزیع شد.

علی نعمتی  اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل در راستای حمایت از این گروه اقداماتی انجام شد.
وی افزود: وضع اقتصادی نامناسب خانواده های کودکان کار و خیابانی و همچنین زنان و دختران در معرض آسیب های اجتماعی موجب شد تا بهزیستی ری از طریق کلینیک های مددکاری و مراکز غیر دولتی تحت نظارت معاونت اجتماعی، اقلام بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش را در اختیار این گروه قرار دهد.
ریس اداره بهزیستی شهرستان ری عنوان کرد: مددکاران اجتماعی به کودکان کار و خیابانی و زنان و دختران در معرض آسیب، کارتن خواب ها و زباله گردها  بسته های ارزاق و اقلام بهداشتی توزیع کردند.
وی به بررسی وضعیت سلامت مددجویان بهزیستی شهرستان ری اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر ابتلا شدن به ویروس کرونا از سوی مددجویان تحت حمایت حوزه اجتماعی این شهرستان اعلام نشده است.
نعمتی خاطر نشان کرد: طی هماهنگی با مراکز بهداشتی و درمانی هماهنگی های لازم  انجام داده تا مددجویان در صورت نیاز برای انجام تست ویروس کرونا به این مراکز مراجعه کنند.
این مسئول اظهار  داشت: نظارت بر تعطیلی مهدهای کودک در حال انجام است و بر همین اساس کودکان کارهای نقاشی خود در زمینه اعیاد شعبان و مناسبت ها و همچنین آموزش برای پیشگیری شیوع ویروس کرونا را برای مهدهای کودک ارسال می کنند.
نعمتی یادآور شد: کودکان بدسرپرست و بی سرپرست نیز آموزش های لازم بهداشتی را در مراکز نظارتی به صورت مجازی دریافت کرده اند. و اوقات فراقت خود را از طریق آموزش مجازی و انجام فعالیتهای فرهنگی اجتماعی پر میکنند.
وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک آموزش های مربوطه و نظارت بر ارائه آموزش های لازم به کودکان در خصوص پیشگیری از بیماری از طریق مهدهای کودک و بصورت مجازی  صورت گرفته و کودکان در خانه آموزش های لازم را دیده و اقدام به انجام کارهای خلاقانه و ارائه نقاشی و کارهای دستی در خصوص ویروس کرونا و مناسبتهای مربوطه به این ایام را انجام داده اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۶هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌، ۳۲هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران بهبود یافته و چهار هزار و ۱۱۰ نفر به علت ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه