مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندارری: همه امکانات باید برای مقابله با آسیب‌های اقتصادی کرونا بسیج شود

فرماندار ویژه شهرستان ری به تعطیلی بسیاری ازاصناف، واحدهای تولید و بیکاری مردم از زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همه امکانات شهرستان ری باید برای مقابله با آسیب‌ها اقتصادی پساکرونا بویژه معیشت مردم بسیج شود.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز چهارشنبه در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان ری اظهار داشت: تبعات اقتصادی تعطیلی‌های اخیر در اثر شیوع ویروس کرونا از نمایان خواهد شد که در این میان باید تمامی امکانات برای کاهش این آسیب ها بسیج شوند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید لیست افراد کم بضاعت در شهرها، روستاها و حاشیه شهرها را تهیه نمایند، عنوان کرد: تمامی افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سایر مراکز حمایتی نیستند باید برای دریافت بسته معیشتی احراز شوند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شوراهای شهر و روستا، هیات امنای مساجد، پایگاه های بسیج و سازمان های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای معرفی افراد کم برخوردار دارند که باید از این ظرفیت برای شناسایی افراد نیازمند استفاده شود.

فرماندار ری با تاکید براینکه مسئولان باید از ظرفیت صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان ری در جهتفرماندارری: تمامی امکانات باید برای مقابله با آسیب‌های اقتصادی کرونا بویژه معیشت مردم بسیار خوبی داشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.