مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدعیان رایزنی، مشکلات خود را با راهزنی حل می کنند

فرمانده سپاه استان تهران در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه پاکدشت بیان کرد

سردار حسن زاده در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه پاکدشت، گفت: آنهایی که می گفتند با رایزنی باید مشکلات کشور را حل کرد، امروز شاهد این هستند که مدعیان رایزنی در غرب، با راهزنی مشکل ماسک خود را حل می کنند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان تهران ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان پاکدشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، نظریه نظام انقلابی را یکی از مهمترین و اساسی ترین مطالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: خیلی باید به مفاهیم مندرج در این بیانیه پرداخت و به آن اهمیت داد.
وی ادامه داد: جوشش انقلابی هیچ منافاتی با نظم اجتماعی و سیاسی ندارد و ما تا ابد از این نظریه نظام انقلابی دفاع خواهیم کرد، این نشان دهنده موضوعی اساسی است که در همان اوایل بیانیه آمده است که البته به مخالفان آن هم اشاره شده است مثل کسانی که سعی داشتند انقلابی گری را از ذهن مردم پاک کنند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) افزود: این نظامی که مقام معظم رهبری فرمودند تا ابد باید از آن دفاع کرد، قطعاً نظامی است که به آن تعرض خواهد شد که باید از آن دفاع کرد، پس این همان نظامی است که امام راحل با اصول و مبانی مشخص بنا کرد که امروز هم با همان مشخصات روز اول به جلو می رود.
برجسته تر شده نظام انقلابی در بحران ها
وی با اشاره به بحران ها و حوادث های دهه اخیر تا این کرونا امروزی، بیان کرد: در مواجه با این تهدیدات ارزش، منزلت، جایگاه و اثرگذاری نظام انقلابی روز به روز برجسته تر و نمایان تر می شود.
این مقام مسئول، ولایت فقیه، بسیج، مردم و مسئولین را از مؤلفه های برتری نظام انقلابی دانست و تصریح کرد: در رأس نظام انقلابی یک حکیم قرار دارد، حکیمی که به قول سردار سلیمانی، دانا و توانا است، حکیمی که فراتر از دانش و تجربه اش، ارتباطی با عالم دیگر دارد، پیش بینی هایی که حکایت از حکمت بالای آن حکیم دارد.
وی اظهار داشت: امروز در دنیا شاهد اتفاقات عجیبی پیرامون کرونا هستیم که غرب و اروپا به طور غیر مستقیم خواهان کمک برای دفاع در برابر آن هستند، این در حالی است که قرار بود ایرانی که چندین سال شاهد تحریم ها هست، ضربه بخورد و وضع وخیمی پیدا کند اما همین ایران امروز نسبت به دیگر کشورها سربلند تر است.
فرمانده سپاه استان تهران اضافه کرد: این نظامی که امروز توجه همه دنیا را به خود جلب کرده است، نظامی است که خودش، مردمش و کشورش را برای هر بحرانی آمده کرده و مشکلات را با استفاده از ظرفیت درونی حل می کند.
وی با اشاره به حادثه سیل سال گذشته در غرب کشور، خاطر نشان کرد: سیل اتفاق افتاد، سیستم اجرایی ماتم زده بود، نمی شد کاری کرد، می گفتند برای برداشتن گل و لای سه ماه زمان زمان نیاز هست، اما بسیج آمد و کمتر از یک ماه کار را تمام کرد، همین بسیج در مشکلات امنیتی و علمی گره گشایی کرد، همین تفکر در بحث هسته ای اتفاقات بزرگی را رقم زد.
حسن زاده عنوان کرد: آنهایی که می گفتند با رایزنی باید مشکلات کشور را حل کرد، شاهد این هستند که امروز مدعیان رایزنی، با راهزنی مشکل ماسک خود را حل می کنند، اما در کشور ما به برکت تفکر بسیجی به اندازه کافی ماسک تولید شده و در حال حاضر آمادگی لازم برای تولید و صادرات روزانه یک میلیون ماسک بهداشتی به وجود آمده است.

درویشی رفت، امجدی آمد

وی شجاعت، اهل اقدام و عمل بودن، تدبیر و اخلاص را از ویژگی های مهم سردار سلیمانی دانست و مطرح کرد: اخلاص از ویژگی های امور جهادی است، کار با اخلاص ماندگار است و توسعه پیدا می کند، اخلاص داشتن را باید تمرین کرد.
فرمانده بسیجیان استان تهران با تأکید بر ویژگی های سردار سلیمانی، افزود: امروز نیاز به مدیرانی با ویژگی های سردار سلیمانی داریم، در جامعه اسلامی هم مسئولین آن باید انقلابی و جهادی باشند.
گفتنی است در پایان سرهنگ مجید درویشی فرمانده قبلی سپاه پاکدشت تودیع و قرار است به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بهارستان کار خود را ادامه دهد و سرهنگ رضا امجدی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاکدشت معرفی شد، امجدی پیش از این معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان تهران بود.
/انتهای پیام

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه