مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساختار اداری در دوران کرونا باید سلامت خود را حفظ کند

اولین جلسه شهردار منطقه ۲۰ با معاونین، شهرداران نواحی و مدیران منطقه ۲۰ در سال جدید با دستور کار سیاستگذاری برنامه‌های سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ در این جلسه گفت: برنامه ریزی رکن اصلی سیاست‌های اجرایی منطقه ۲۰ است و ارائه مطلوب خدمات به شهروندان باید در اولویت باشد.

افشار با تاکید بر اینکه تمامی برنامه های اجرایی این منطقه می بایست بر اساس مطالعه و برنامه ریزی انجام شود گفت: اکنون با توجه به شرایط موجود در جامعه، اولویت اصلی مدیریت شهری این منطقه اهمیت سلامت شهروندان است و نگهداشت شهر در راس فعالیت ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های شهری در مراحل بعد انجام می شود گفت: در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمرکز مدیریت شهری بر کنترل این بیماری است اما نگهداشت شهر و رسیدگی به وضعیت المانهای شهری، بهسازی معابر و بوستان ها برای رفاه شهروندان حائز اهمیت بوده و می بایست به صورت مستمر انجام شود.

افشار ضمن تاکید بر بازدید های مستمر بوستانها از سوی شهرداران نواحی، رسیدگی به وضعیت بوستانها، رفع نقص شبکه روشنایی، سرویس های بهداشتی و رسیدگی به فضای سبز شهری را ضروری عنوان کرد.

وی نگهداشت آسفالت معابر، مرمت و بهسازی معابر درجه ۲ و ۳، بهسازی انهار، رسیدگی به وضعیت گاردریل معابر اصلی،  ایستگاه های اتوبوس و خط کشی معابر را مورد تاکید قرار داد.

افشار با اشاره به اهمیت مراکز فرهنگی خواستار بازدیدهای مستمر شهرداران نواحی از سرای محلات و رسیدگی به فعالیتهای این مراکز شد.

وی با اشاره به بارش های بهاری اظهار داشت: به منطور جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی انجام بازدید و بررسی وضعیت مسیل های درجه یک و ۲ و رفع نواقص ضروری است.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان با تاکید بر اینکه ساختار اداری در دوران کرونا باید سلامت خود را حفظ کند گفت: صیانت از سلامت نیروی انسانی به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه این مجموعه برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان همواره مورد توجه مدیران شهری است.

منبع روابط عمومی شهرداری منطقه 20
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه