مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همراهی ارزشمند مردم ری در طرح فاصله گذاری اجتماعی

معاون استاندار تهران گفت: هر زمان که مردم در رفع مشکلات مشارکت کنند یقیناً نتیجه مطلوبی بدست می آید.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر یکشنبه طی سخنانی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلات فراوانی از جمله مسائل اقتصادی پیش آمد و در این راستا دولت به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وی ادامه داد: با ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی، مجموعه شهرستان ری سریعاً اقدام به اجرای این طرح در محدوده سرزمینی ری نمود و پشتیبانی از محل های کنترل ورود و خروج استان تهران در کیلومتر 65 اتوبان و گردنه نعلبندان جاده تهران – قم را بر عهده گرفت.

معاون استاندار تهران افزود: فرمانداری ری در ایام نوروز در راستای مقابله با ویروس کرونا به صورت شبانه روز فعالیت می‌کرد و اقداماتی همچون تجهیز و راه اندازی تخت‌های بیمارستانی، رسیدگی به مسائل مربوط به زندان ها و آسایشگاه کهریزک و بازرسی از اصناف از جمله این فعالیت‌هاست.

فرماندار ویژه ری خاطر نشان کرد: هر زمان که مردم در رفع مشکلات مشارکت کنند یقینا نتیجه مطلوبی بدست می آید همانگونه که در موضوع مقابله با ویروس کرونا شاهد همراهی ارزشمند مردم شریف شهرستان ری با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بودیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه