مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۱۴۰ هزار لیتر الکل توسط تعزیرات شهرستانهای تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: طی یک ماهه گذشته بیش از ۱۴۰ هزار لیتر الکل با شیوع ویروس کرونا در کشور توسط این اداره کل کشف و ضبط شده‌است.

احمد جعفری نسب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقادیر قابل توجهی الکل و تجهیزات بهداشتی در شهرستان های استان تهران طی یک ماهه اخیر با شیوع ویروس کرونا در چند مرحله کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: تعدادیک میلیون ۲۱ هزار ماسک و بیش از ۴۲ میلیون و ۵۳۶ هزار جفت دستکش ، ۱۱۶ هزار پد الکی ، ۶۲ هزار لیتر آب اکسیژینه،  بیش از ۲۹ هزار لیتر محلول ضد عفونی با شیوع ویروس کرونا تا کنون  کشف وضبط شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: این کشفیات با همکاری تیم های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اداره صمت شهرستان ری ،اداره اصناف، پلیس امنیت اقتصادی اداره کل اطلاعات جنوب تهران سازمان اطلاعات سپاه سیدالشهدا (ع) و اداره کل  تعزیرات حکومتی شهرستان ری انجام شده است و تجهیزات بهداشتی کشف شده تحویل وزارت بهداشت شده است.
جعفری نسب اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران مستقر در شهرری  جهت مبارزه با قاچاق کالا بهداشتی و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به  انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه