مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویش مسئولیت اجتماعی «همیار» آغاز به‌کار کرد

استارتاپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها پای کار کرونا

پویش مسئولیت اجتماعی «همیار» با محوریت معرفی و حمایت از خدمات اکوسیستم نوآوری کشور به مردم در دوران شیوع ویروس کرونا، آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ما؛ پویش مسئولیت اجتماعی «همیار» با هدف معرفی خدمات و محصولات استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیانی که در ایام شیوع ویروس کرونا، با هدف اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود، تلاش کردند تا تغییراتی در خدمات‌شان به کاربران ایجاد کنند و همچنین تجهیزات جدیدی تولید کنند، راه‌اندازی شده است.


بنابر گزارش دبیرخانه پویش، تعداد زیادی از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال کشور، در شرایط اخیر کشور تلاش نمودند تا کسب و کار خود را با هدف خدمت‌رسانی به مردم در این ایام دستخوش تغییر کنند. ارائه خدمات پزشکی رایگان به کاربران، حذف کارمزد در فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه خدمات آموزشی آنلاین، ساخت تجهیزات پزشکی، ساخت مواد ضدعفونی کننده، ماسک و لباس بیمارستانی و… از جمله خدماتی بود که استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این مدت ارائه نمودند.
این پویش با هدف معرفی و تقدیر از این استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و در جهت حمایت از پذیرش و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی آنها و با شعار استارتاپ‌ها، همراه شما تا شکست کرونا، فعالیت خود را آغاز کرده است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در پویش می‌توانند به سایت ecosystemcsr.ir و همچنین صفحه پویش در اینستاگرام با آی دی ecosystemcsr مراجعه نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.