مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حضور مردم در بوستان ها و مزارع حاشیه شهر ری در روز طبیعت ممنوع است

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن درخواست از شهروندان برای دوری از هرنوع تجمع در فضای سبز و پارکها گفت: حضور شهروندان در بوستان ها و مزارع حاشیه شهرها و روستاهای شهرستان ری در روز طبیعت ممنوع است.

حسین توکلی کجانی عنوان کرد: تمامی پارک ها و بوستان های شهری و روستایی، مراکز تفریحی و فراغتی، مزارع پیرامون شهر و تفرجگاه های شهرها و روستاهای تابعه شهرستان ری بمنظور جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: این مراکز با هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال بیماری تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خصوصا روز “سیزدهم فروردین روز طبیعت” تعطیل خواهند بود و امکان حضور در این مراکز و محل ها وجود ندارد.

توکلی ابراز کرد: از تمامی شهروندان فهیم ری می‌خواهیم تا ضمن عدم مراجعه به بوستان ها و پارکها در روز طبیعت، در کنار خانواده در منازل این روز را سپری کنند و همچنین خطر شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و با توجه به توصیه کارشناسان و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی، از ترددهای غیر ضروری خودداری کرده تا زنجیره این بیماری قطع شود و شاهد شکست کرونا ویروس در کشور باشیم.

وی عنوان کرد: از  تمامی شهروندان تهرانی که طی سال های گذشته در روز طبیعت میهمان شهرستان ری بوده و این روز را در فضای سبز و بوستان های این منطقه گذرانده اند نیز تقاضا میشود بمنظور حفظ سلامتی خود و خانواده و ساکنین ری به رعایت نکات بهداشتی توجه کرده و در روز طبیعت به این حوزه سرزمینی سفر نکنند.

۴۰۰ کاربر اجرای طرح غربالگری کرونا در شهرستان ری را بر عهده دارند

توکلی در ادامه به اجرای طرح غربالگری کرونا در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ کاربر  طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ‌ و سنجش سلامت شهروندان این شهرستان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵۰ هزار نفر از ساکنان شهرستان ری مورد سنجش قرار گرفته اند، افزود: با هماهنگی صورت گرفته تمامی بخشداری ها، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی و حوزه های مقاومت شهرستان ری  طرح غربالگری الکترونیکی کرونا را با هدف سنجش سلامت ساکنان را با محوریت شبکه بهداشت و درمان ری برعهده دارند.

توکلی در پایان یادآور شد: شهروندان و ساکنین شهرستان ری می توانند با مشارکت در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود موجب تسریع در روند اجرای این طرح در شهرستان ری شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.