مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از ۴۰۰ کاربر اجرای طرح غربالگری کرونا در شهرستان ری را بر عهده دارند

فرماندار ری گفت: در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا در شهرستان ری بیش از ۴۰۰ کاربر فعالیت می کنند و تا کنون ۳۵۰ هزار نفر سنجش سلامت شده اند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته و با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی شهرستان ری طرح غربالگری الکترونیکی کرونا با هدف سنجش سلامت شهروندان و ساکنین شهرستان ری توسط شبکه بهداشت و درمان ری، نواحی مقاومت بسیج حضرت عبداعظیم (ع) ری و حضرت روح الله (ره) باقرشهر به اجرا درآمده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در این طرح بیش از ۴۰۰ کاربر در حال فعالیت و ثبت اطلاعات هستند و تاکنون ۳۵۰ هزار نفر در شهرستان ری سنجش سلامت شده اند.
معاون استاندار تهران گفت: شهروندان و ساکنین شهرستان ری می توانند با مشارکت در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود موجب تسریع در روند اجرای این طرح در شهرستان ری شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه